Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:10:57+01:00
- ponieważ przybliża nas do Boga
- masz czyste sumienie
- ułatwia Ci to bycie lepszym człowiekiem
- ułatwia życie według 10 przykazan
- możemy przed samym sobą wyjawic swoje wlasne błędy i mamy sznse zeby je naprawic
2010-02-01T17:19:03+01:00
Fundamentem mojego życia Jest Rodzina,
miłość,przyjaźń,zaufanie,przyjaciele,w momencie kiedy przyjęłam Pana Jezusa do mojego serca,wiem że nade mną czuwa, prowadzi mnie przez życie,nie jestem sama,
każda osoba która poszła do Komuni Świętej Jest Dzieckiem Bożym.... :))
1 5 1