1. Wyjaśnij symbloliczne znaczenie motywu pierścienia w tekście Tolkiena "Władca Pierścieni"

LUB

2. Kto z bohaterów "Władcy pierścieni" reprezentuje tematyke dobra, a kto zła?

LUB

3. Dlaczego literatura fantasy jest wciąż chętnie czytana przez młodzież?

Prosze o jak najszybszą odpowiedź na jedno z pytań

2

Odpowiedzi

2010-02-01T14:49:45+01:00
Tematykę dobra reprezętuje np Gandalf pomagając Frodowi i sprzeciwiając się sarumanowi. a tematykę zła wspomniany wcześniej saruman który przyłączył się do saurona bojąc się jego potęgi i zapominając o dawnych przekonaniach i przyjaciołach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:51:50+01:00
3. Fantasy wciąż jest chętnie czytana przez młodzież ponieważ porusza zarówno interesujący młodych, temat magii, zjawisk nadprzyrodzonych jak i problemów życia codziennego, z którymi zmaga się każdy nastolatek. Każdy znajdzie w fantasy coś dla siebie - od filozoficznych rozważań po lekkie powiastki dobre dla ludzi w każdym wieku.