Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T20:10:39+02:00
Podstawą godności drugiego człowieka jest zachowanie honoru i walecznego serca. Godność to tez m.in. bohaterskie czyny, wyciągnięta pomocna dłoń słabszym, potrzebującym. Człowiek, który godnie się zachowuje to też ten, który jest sprawiedliwy i nigdy nie stoi po czyjejś stronie ze względu na to, iż dana grupa jest bardziej lubiana, "wygodniejsza".:)
(wkoncu za coś ma się tą piątkę z polskiego)
2009-10-05T21:49:29+02:00