Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:49:44+01:00
Umierać z miłości,
miłość platoniczna,
miłość własna,
miłość bliźniego,
na miłość boską!,
dowód miłości,
nieszczęśliwa miłość,
miłość francuska.
180 4 180
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T16:26:32+01:00
Usychać z miłości - cierpieć z powodu rozstania z ukochaną osobą

zaszczepić komuś miłość do czegoś - wpoić zamiłowanie

żyć miłością - być pochłoniętym, zaabsorbowanym wyłącznie
uczuciem miłości

na miłość boską! - wzywam, proszę usilnie, ostrzegam

ranić czyjąś miłość - lekceważyć czyjeś uczucia, upokarzać kogoś w ten sposób
66 4 66