Odpowiedzi

2010-02-01T14:50:27+01:00
A) -7x+0=-7x
b) (1 1/2)x-(2 1/3)xy
c) -3x^2-y^2
d) -2x^2-x
e) -3x+3 1/2
f) -4a-6ab
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:51:35+01:00
A)-4x-7-3x+7=-7x
b)x-2xy+½x-⅓xy=½x-2⅓xy
c)-x²+y²-2x²-2y²=-3x²-y²
d)-x²+2x-3x-x²=-2x²-x
e)4x+4-7x-½=-3x+3½
f)-2ab+12a-4ab-16a =-6ab-4a
2010-02-01T14:51:37+01:00
A)-4x-7-3x+7=-7x
b)x-2xy+½x-⅓xy=1,5x-2⅓xy
c)-x²+y²-2x²-2y²=-3x²-y²
d)-x²+2x-3x-x²=-2x²-x
e)4x+4-7x-½=-3x+3,5
f)-2ab+12a-4ab-16a=-4a-6ab
1 1 1