1. wyjaśnij, dlaczego święty Paweł porównał funkcjonowanie Kościoła Jezusa Chrystusa do ludzkiego ciała?
2.od chrztu świętego troszczysz się o "zdrowie" Ciała Chrystusa-Kościoła?
3.jaką rolę spełniasz w orgabizmie Chrystusa, którym jest Kościół?

2

Odpowiedzi

2010-02-01T17:04:50+01:00
1) troszczymy się o zdrowie Pana Jezusa po Przez Komunie Świętą,
2) po przez Chrzest Święty stajemy dziećmi Bożymi,
3) przyjmuje do swojego serca Pana Jezusa i Ducha Świętego, ;)
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:33:06+01:00
1. Ponieważ jako wspólnota wszyscy jesteśmy jednym ciałem.
2. Tak , ponieważ od Chrztu Św. jesteśmy przyjęci do wspólnoty.
3. Jestem jednym z tych małych " cegiełek" , które tworzą Kościół.



Mam nadzieję , że pomogłam.
14 3 14