Odpowiedzi

2010-02-01T14:52:25+01:00
M. Pies Igła
D. Psa igły
C. psu igle
B.psa igłę
N.psem Igłą
Msc.psie Igle
W. pies! Igła!

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:52:26+01:00
1. Mianownik - kto? co?
2. Dopełniacz - kogo? czego?
3. Celownik - komu? czemu?
4. Biernik - kogo? co?
5. Narzędnik - z kim? z czym?
6. Miejscownik - o kim? o czym?
7. Wołacz - o!

1. pies, igła
2. psa, igły
3. psu, igle
4. psa, igłę
5. psem, igłą
6. psie, igle
7. pies, igła
2010-02-01T14:53:27+01:00
Mianownik-pies,igła
Dopełniacz-psa,igły
Celownik-psu,igle
Biernik-psa,igłę
Narzędnik-psem,igłą
Miejscownik-psie,igle
Wołacz-psie,igło