Odpowiedzi

2010-02-01T15:05:47+01:00
Witajcie drodzy obcy z kosmosu !

Pisze bo chciałbym się dowidzieć czegoś o was tyle już słyszeliśmy na ziemi.
Ciekawa jestem waszej kultury obyczajów czy potraficie się posługiwać naszym językiem. Szkoda, że nasi badacze już od tylu lat poszukują innego życia na ziem.Ja w was wierzę, lecz wy gdzieś się ukrywacie, kiedyś gdy do nas przylecicie kosmicznym pojazdem to będzie dla naszej ludzkości wielkim rozczarowaniem.
Dziękuje wam za odczytanie mojego listu mam nadzieje że odpiszecie i odwiedźcie nas.
2010-02-01T15:08:18+01:00
4.5.2032.r.
Drodzy Zartanie
Mam wielki progrem.Czy mogli byście przysłaci kroton laserowy?
Bardzo prosze jest potrzebny żeby wyprubawaci go w tajnym rządowym ekspyrmęcie.
dr(wstaw swoje imie)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:57:32+01:00
25.02.2010r.Zakopanem
Szanowna Pozaziemska Cywilizacjo!
Nie wiem jak wyglądacie nie wiem czy nawet istniejecie,ale mam nadzieję ,że ten list do Was dotrze.
Na początku chciałabym się Wam przedstawić.Nazywam się (imię i nazwisko),mam .....lat i chodzę do (klasa) klasy szkoły podstawowej.Jestem wesoła, lubię się bawić i mam wielu przyjaciół.Chciałabym również z Wami się zaprzyjaźnić.
Mam nadzieję, że przyjmiecie moje zaproszenie i odwiedzicie mnie na naszej ziemi.Pokaże Wam mój dom,szkołę i całą okolicę Chętnie usłyszę też od Was jak żyjecie, czym się zajmiecie, co Was interesuje.
Jeżeli istniejecie, to proszę Was o szybkie skontaktowanie się z nami ludźmi i oczywiście ze mną przede wszystkim.Ustalimy,kiedy i w jaki sposób do mnie dotrzecie.
Jeszcze raz serdecznie Was zapraszam i z niecierpliwością czekam na odpowiedź.


Pozdrawiam Was
serdecznie
(imię i nazwisko)
2 5 2