Odpowiedzi

2010-02-01T14:53:17+01:00
Oczy ..nosić okulary w miejsxcach gdzie to est nakazane nie trzeć oczu różnymi substancjami ...
uszy.. nie słychać głośno telewicje XD
2010-02-01T14:53:37+01:00
Wystarczy robić wszystko przy dobrym świetle..
należy zakrywać je
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:58:27+01:00
Chronić oczy:
- nie zadługo patrzeć na telewizor
- nie więcej niż godzinę grać na komputerze
- jeść marchewkę ( podobno robi dobrze na oczy i nietylko )
- Chodzić raz dziennie na spacer po półtorejgodziny
chronić uszy:
- nie słuchać głośno muzyki
- nie słuchać muzyki przez słuchawki