Piaskownica dla dzieci w kształcie prostokąta ma 3 , 5 m długości 2 , 5 m szerokości i 1 m głębokości. Ile m sześciennych piasku trzeba przywieźć aby napełnić piaskownice do trzy czwarte jej głębokości........

proszę o pomoc:))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:55:46+01:00
3,5*2,5*1=8,75(m³)
8,75*0,75=6,5625(m³)

można zaokrąglić do 6,6 m³ piasku :)
2010-02-01T14:59:20+01:00
V- 3,5m*2,5m*1m= 8,75m sześciennego
75% z 8,75= 6,5625m sześciennego

Odp. żeby zapełnić piaskownicę do 3/4 jej głębokości należy przywieźć 6,5625m sześciennego piasku
2010-02-01T15:15:37+01:00
Dł:3.5m Ściany:3,5m x 1m=3,5
Szer:2.5m 3.5m x 4=14m
Gł:1m Podstawy:3,5 x 2,5=8.75m

8,75m + 3,5m=12,25