Dam naj !
Zakupilam klawiature A4TECH X-Slim Keyboard KL-7MU .
Podlaczylam ja do laptopa hp compaq 6715b / System win. xp home edition
Nie dziala ona . Gdy usiluje cos napisac nic sie nie pojawia .
Czy musze pobrac jakies dodatkowe oprogramowanie ? (podajcie linki)
Co zrobic abym mogla ją normalnie uzytkowac ?
Prosze o pomoc.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:04:45+01:00
Najlepiej przejdź się do sklepu gdzie ją kupiłaś i poproś o płytę lub dyskietkę ze sterownikamy (A4Tech zazwyczaj daje). A na wszelki wypadek daje link ze sterownikiem. http://driverscollection.com/?file_cid=2459522790927QeEwIz63SD26Wt


Powodzenia.
2010-02-01T15:09:17+01:00
Jeżeli kupilas ja w w dobrym sklepie powinna byc plytka instalacyjna a ja nie ma to wylacz komputer podlacz klawiature i wlacz komputer powinno zadzialac
2010-02-01T15:47:14+01:00
Sterowniki na pewno są potrzebne.Musisz ponadto włączyć i wyłączyć laptopa.I zapytać się kupującego.Możesz spróbować też wyłączyć tamtą klawiaturę w panelu starowania.I sprawdzić czy działa.A to jest pod wejście usb tak?