Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:59:41+01:00
Rdza to substancja na przedmiotach z metalu, powstaje w procesie korozji- jest to niszczenie metali lub ich stopów pod wpływem tlenu znajdującego się w powietrzu. To bardzo szkodliwy proces który przyczynia się do niszczenia wielu konstrukcji i przedmiotów codziennego użytku.

liczę na naj... proszę
37 4 37
2010-02-01T15:00:41+01:00
Rdza - jest to krucha warstwa związków żelaza. Powstaje ona na żelaznych przedmiotach w skutku korozji.
19 3 19