Każda z czterech części koncertu Cztery pory roku Antonio Vivaldiego trwa około 10 minut.Pani Basia słuchała tego koncertu,jadąc samochodem z prędkością 60km/h.Ile kilometrów przejechała w czasie trwania całego koncertu?

Proszę o pomoc!

3

Odpowiedzi

2010-02-01T15:01:02+01:00
10min x 4 = 40min
60km : 60min = 1min
Odp.: Pani Basia przejechała 40km
;****
31 3 31
tam są tylko takie odpowiedzi: A) 9 KM B) 10 KM C) 15 KM D)60 KM
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:01:47+01:00
Byly 4 czesci koncertu w czym 1 trwala 10 minut wiec wsytskie trwaly:
10min*4=40min
1h=60min

60[km]----60[min]
x------------40[min]

60*x=60*40
60x=2400 /:60
x=40[km]

Pani Basia przejechala 40 km suchajac koncertu ;))
29 3 29
2010-02-01T15:03:22+01:00
4*10=40

60 km---60 min
xkm--- 40 min

x=(60*40)/60
x=40
19 3 19