Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:07:48+01:00
Módlmy się za naród polski, aby zawsze strzegł i bronił swojej wiary. Niech nie straci wiary Bożej i w swoje siły. Ciebie prosimy....
9 3 9
2010-02-01T15:10:05+01:00
Wszyscy Święci modlę się do was z prośbą oto aby cały Polski naród zawsze strzegł i bronił swojej wiary.
Najświętsza Maryjo Panno módl się za to aby Naród Polski zawsze strzegł i bronił swojej wiary.
Ojcze nasz módl się aby Polska wiara nigdy nie zanikła.
I my wszyscy módlmy się o to by Wiara w Polski Naród zawsze trawała.
5 2 5