Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T15:07:22+01:00
Trasa-ulica
apel-przedstawienie
szofer-kierowca
dżentelmen-dobry mężczyzna
tunel-
toster-opiekacz
szorty-spodnie
enter-klawisz
fajny-mily
bestceller-ksiazka
5 4 5
2010-02-01T15:10:55+01:00
- droga
- wezwanie/odwołanie
- przewoźnik/woźnica
- mężczyzna kulturalny
- wydrążona w pagórku / moście / itp droga
- urządzenie do podpiekania chleba
- krótkie spodenki
- wejście
- modny, nowoczeny, lubiany
- najlepiej sprzedający się
4 3 4
2010-02-01T17:33:58+01:00
Trasa-droga, tor
apel-wiadomość
szofer-kierowca
dżentelmen-kulturalny, pomocny mężczyzna
tunel- otwór
toster-opiekacz
szorty- krótkie spodnie
enter-zatwierdź
fajny- modny, pożądany
bestceller- hit
3 5 3