Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T15:07:45+01:00
52*2 +18*2=104+36=140 m-obwód lodowiska
140m*7=980 m
1km=1000m
1000m-980m=20m
Nie przejechał kilometra.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T15:08:32+01:00
52*2 +18*2=104+36=140 m-obwód lodowiska
140m*7=980 m
1km=1000m
1000m-980m=20m
Nie przejechał kilometra.
2010-02-01T15:09:30+01:00
Ob. lodowiska = 2*52 + 2*18 = 104 + 36 = 140m
Leszek przejechał ten obwód 7 razy, czyli:
140m * 7 = 980m co oznacza, że nie pokonał jeszcze 1km.