Odpowiedzi

2010-02-01T15:09:24+01:00
Inny sposób to moze być jazda na nartach. Zalety takiego wypoczynku to, to, że uczymy się nowego sportu, spędzamy czs na świezym powietrzu oraz nie siedzimy w miejscu. moze to poprawic naszą sylwetkę.
2010-02-01T15:11:18+01:00
Innym sposobem na spędzanie wolnego czasu niż siedzenie przed telewizorem jest spędzanie czasu na świeżym powietrzu.Zalety to są takie że się hartuje,a poza tym można się dobrze bawić na dworze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:15:16+01:00
Zachęcam wszystkich do spędzania wolnego czasu na powietrzu !Spędzanie czasu na powietrzu ( najlepiej na wsi) daje bardzo wiele korzyści dla naszego zdrowia np : żadziej boli nas głowa , nie mamy problemów z zasypianiem , mamy większy apetyt. Można też świetnie bawić się np: grając w piłkę lub biegając. Zachęcamy i polecamy takie a nie inne spędzanie czasu.
28 4 28