Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T15:13:37+01:00
.- widnokrąg ma kształt koła
- podróże w kosmos i zdjęcia Ziemi z kosmosu
- na morzu u nadpływającego statku widzimy najpierw wierzchołki masztów
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • HBK
  • Początkujący
2010-02-01T15:14:52+01:00
- widnokrąg ma kształt koła
- podróże w kosmos i zdjęcia Ziemi z kosmosu
- na morzu u nadpływającego statku widzimy najpierw wierzchołki masztów
- podczas obserwacji widnokręgu z miejsc coraz wyższych, widnokrąg się powiększa zachowując kształt koła
- podróż dookoła świata F. Magellana
wielkie dzięki już myślałem ze to już po mnie bo nic sensownego nie mogłem znaleźć!!!! ;-))))
2010-02-01T15:15:40+01:00
1.Widnokrąg jest okręgiem.
2.Im wyżej wznosi się obserwator tym większy widzi widnokrąg.
3.Statki stopniowo ukazują sie zza widnokręgu.
4.Ziemia rzuca kolicty cień na księżyc
5.Podróze dookoła Ziemi.
6.Fotografie z kosmosu.
Hmm ja mam takie coś w zeszycie zapisane ,więc powinno być dobre:)
5 4 5