Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T15:16:09+01:00
Skierowana jest do biskupów, do kapłanów i diakonów,do zakonników i zakonnic, do katolików świeckich oraz do wszystkich ludzi dobrej woli. Mówi
o wartości i nienaruszalności życia ludzkiego.

:)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:16:18+01:00
ENCYKLIKA EVANGELIUM VITAE
o wartości i nienaruszalności życia ludzkiego
Ojca Świętego Jana Pawła II
Do biskupów, do kapłanów i diakonów,
do zakonników i zakonnic, do katolików świeckich
oraz do wszystkich ludzi dobrej woli

Mam nadzieje że jest dobrze:)
pzdr:))
3 4 3
2010-02-01T15:25:11+01:00
Do biskupów,
do kapłanów i diakonów,
do zakonników i zakonnic,
do katolików świeckich
oraz
Do wszystkich ludzi dobrej woli
o wartości i nienaruszalności
życia ludzkiego
2 2 2