Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T20:20:01+02:00
W wodzie rozpuszcza się większość witamin. Ma ona także wysokie ciepło właściwe i dlatego łatwiej jest o regulację temperatury. Woda ma największy udział procentowy w organizmie człowieka, głównie z wody składa się krew i limfa.
2009-10-05T20:37:57+02:00
Znaczenie wody :Woda jest potrzebna wszystkim żywym organizmom Bez wody nie byłoby życia Dla niektórych zwierząt jest środowiskiem życia potrzebna jest roślinom do fotosyntezy temp wrzenia wynosi 100*C