Odpowiedzi

2010-02-01T15:16:02+01:00
Wykaz obejmuje przedstawicieli następujących, dość odlegle spokrewnionych ze sobą grup kręgowców, zwykle klasyfikowanych jako gromady lub nadgromady: ryby kostnoszkieletowe, chrzęstnoszkieletowe oraz krągłouste.Zawiera on słodkowodne i dwuśrodowiskowe gatunki rodzime i obce oraz morskie gatunki bytujące stale lub pojawiające się okazjonalnie w południowej części Morza Bałtyckiego
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:39:16+01:00
RYBY – tradycyjna nazwa zmiennocieplnych kręgowców wodnych oddychających skrzelami, posiadających szczęki i poruszających się za pomocą płetw.
Rybami słodkowodnymi są np PŁOĆ,KARAŚ,UKLEJA,KIEŁB KRÓTKOWĄSY i STYNKA, SUM, KARP i wiele innych
Ryby akwariowe są rybami słodkowodnymi.
Ryby słodkowodne żyją w jeziorach, rzekach, stawach i oczkach wodnych. Nie występują w morzach i oceanach, ponieważ tam jest woda słona.
1 1 1