Napisz na podstawie zwierząt i roslin wymienionych poniżej dwa przykłady łańcuchów pokarmowych



oto zwierzęta i rośliny: dąb,jałowiec,paproć,mech,wiewiurka,dzik,brzoza,sosna,dziencioł,trzmielina,ku-na,jeż,leszczyna,poziomka,sikorka,borowik,muchomor,sarna.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:24:53+01:00
1. leszczyna - wiewiórka - jeż - kuna
2. poziomka - sikorka - dzięcioł - sarna - dzik
2010-02-01T15:25:33+01:00
Borowik--->sarna ---->dzik
poziomka----->wiewiórka----->dzik