Zad.1

Uzupełnij tekst wyrazami z ramki.

didaskalia, scena, dialog, monolog, akt

Utwór dramatyczny jest podzielony na ...i.... Składa się z tekstu głównego-... i .... oraz tekstu pobocznego, czyli ... . Odbiorcy są świadkami rozgrywających się wydarzeń. Postaci poznajemy przez ich działania i wypowiedzi.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:23:29+01:00
Utwór dramatyczny jest podzielony na .DIAlOG..i..MONOLOG.. Składa się z tekstu głównego-.AKTY.. i ..SCENY.. oraz tekstu pobocznego, czyli DIDALSKALIA... . Odbiorcy są świadkami rozgrywających się wydarzeń. Postaci poznajemy przez ich działania i wypowiedzi.
24 4 24
Źle najpierw akt i scena a potem dialog i monolog
No właśnie. Ten drugi dobrze napisał
2010-02-01T15:24:03+01:00
Utwór dramatyczny jest podzielony na akty i sceny Składa się z tekstu głównego- monolugu i dialogu oraz z tekstu pobocznego didaskalii...
13 4 13
2010-02-01T15:27:12+01:00
Utwór dramatyczny jest podzielony na AKTY i SCENY. Składa się z tekstu głównego-DIALOGU i MONOLOGU oraz tekstu pobocznego, czyli DIDASKALII . Odbiorcy są świadkami rozgrywających się wydarzeń. Postaci poznajemy przez ich działania i wypowiedzi.


1. AKTY
2. SCENY
3. DIALOGU
4. MONOLOGU
5 DIDASKALII
19 4 19