Odpowiedzi

2010-02-01T15:29:15+01:00
1 pomysł na maskę
2 przygotowanie materiałów do pracy
3 narysowanie wzoru maski
4 wycięcie maski
5 kolorowanie lub oklejenie papierem
6 naklejenie ozdób , można dodac np. brokat
7 przymocowanie taśmy lub gumki
8 próba generalna
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:29:59+01:00
Ja znam taki sposób:
1. Nadmuchaj balon o wielkości mniej więcej twojej głowy.
2.Wytnij z gazety (najlepiej takiej szarej) długie szerokie paski i zmocz je.
3. ,,Przyklejaj' gazetę z jednej strony. Poczekaj aż wyschnie.
4. Gdy gazeta jest zupełnie sucha przebij balon i masz już maskę.
5. Ostrożnie wytnij otwory na oczy i usta.
6. Oczy obrysuj kolorowym mazakiem lub obsyp dookoła brokatem.
7. Narysuj duże czerwone usta.
8. Możesz również zrobić piegi z cekinów.
9. Gdy skończysz oczy i usta narysuj pozostałą część twarzy.
10. Zrób 2 małe dziurki po obu stronach maski i przewlecz przez nie gumkę.
11. Gotowe!!

liczę na naj....proszę
1 5 1