Prędkość , droga i czas w ruchu jednostajnym prostoliniowym związane są zależnością v = s/t . wielkościami odwrotnie proporcjonalnym są .

1. prędkość i czas , gdy stała jest drogą .
2. prędkość i czas , gdy stały jest czas
3. prędkość i czas , gdy stała jest prędkość .
4. prędkość , droga i czas

2

Odpowiedzi

2009-10-05T22:07:28+02:00
1. prędkość i czas , gdy stała jest drogą .

Bo rozumiem jest to test wyboru z czterema możliwymi odpowiedziami :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T22:44:40+02:00
Ruchu jednostajnym prostoliniowym związane są zależnością v = s/t . wielkościami odwrotnie proporcjonalnym są .

1. prędkość i czas , gdy stała jest drogą . ok
2. prędkość i czas , gdy stały jest czas
3. prędkość i czas , gdy stała jest prędkość .
4. prędkość , droga i czas
y=a/x a stałe x,y - wielkości odwrotnie proporcjonalne, tzn, przy stałym a jedna wielkośc rośnie, to druga maleje
7 3 7