Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:03:47+01:00
PEN
This is pen. Is long and color.
DŁUGOPIS
To jest długopis. Jest on długi i kolorowy.

RULER
This is ruler. Is small, transparent and very wanted.
LINIJKA
To jest linijka. Ona jaest mała, przezroczysta i bardzo potrzebna.
2010-02-02T01:23:59+01:00
This is my pencil.
My pencil is short and green. I like him.

To jest mój ołówek.
Mój ołówek jest krótki i zielony. Lubię go.

........................................................................

This is my rubber.
She is white and thick. Is in a blue package.


To jest moja gumka.
Jest biała i gruba. Jest w niebieskim opakowaniu.