Odpowiedzi

2010-02-01T15:29:58+01:00
Dziekuję nauczycielom za taki wielki trud i prace
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:32:40+01:00
Drodzy nauczyciele!
Uczniowie ze szkoły podstawowej w . . . . . . . . pragną podziękować za wasz trud , który wkładacie w swoją pracę abyśmy najlepiej się nauczyli rzeczy niepojętych , że dbacie o nasze bezpieczeństwo.Życzymy wam wszystkim spełnienia pragnień , by problemy same się rozwiązywały i wszystkiego co najlepsze . ;))
Może być najwyżej jak coś jest tu źle to sobie zmienisz a trochę z tego może się przyda . ;D
7 4 7