Odpowiedzi

2010-02-01T15:33:17+01:00
1.5*(-8z)-2*(6z+20)=-40z-12z-40=-52z-40
2.(-10)*d-(7+7d)*2=-10d-14=14d=4d-14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:33:53+01:00
1.
5 * (-8z) - 2 * (6z + 20) =
= -40z - 12z - 40 =
= -52z - 40 =
= -4(13z + 10)

2.
(-10) * d - (7 + 7d) * 2 =
= -10d - 14 -14d =
= -24d - 14 =
= -2(6d + 7)
1 5 1
2010-02-01T15:36:15+01:00
5x(-8z)-2x(6z+20)=(5x-2x)-8z-6z)+20=3x-2z+20

drugiego nie wiem