1.Napisz,jakich argumentów użyłabyś , gdybyś miała kogoś zachęcić do korzystania z sakramentu pojednania.
PROSZE ZEBY TO BYłO DłUGIE


2.Napisz SMS-a do przyjaciela o tym, co wydarzyło się w życiu paralityka.

dziękuje potrzebne koniecznie na jutro !!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:43:49+01:00
Człowiek korzystający z sakramentu pokuty i pojednania może doświadczyć wielu przemian duchowych oraz psychicznych w swoim organizmie.
Każdy powinien dobrze się zastanowić nad swoimi grzechami i czynami popełnionymi których chce się pozbyć z swojego sumienia w bardzo trudny sposób- sakrament pojednania.
Jest to sakrament ważny za życia i po śmierci bo to od tego ile grzechów będziemy mieć na sumieniu tam pójdziemy do nieba , piekła bądz nasza dusza będzie się błąkać po czyśćcu.
Aby kogoś zachęcić do przyjęcia tego sakramentu trzeba mu uświadomić jakie to ważne i jakie z tego są korzyści.

Paralityk nawrócił się i uwierzył w Boga.
Ty też możesz uwieżyć i pozbyć się grzechów gdy zdobiędziesz się na odwagę pójścia i szczerego wyspowiadania się w konfesjonale.

Pozdrawiam:)
29 4 29
2010-02-01T21:32:18+01:00
Czesc..
Dlaczego, ty sie boisz sakramentu pojednania? Nie bój sie ! Przecież Pan Jezus odpuści CI grzechy.Zapomni je od razu.Nie bój się go on cię kocha. Twoje serce jest teraz nie czyste ale zrób w nim porządek . Idź do spowiedzi jak chcesz to ci potowarzyszę
8 4 8