Odpowiedzi

2010-02-01T15:33:56+01:00
Pracuś-pracowity
Osiłek-silny
Maruda-marudna
Pyszałek-
spyciaż sprytny
gaduła-rozgadana
mruk-mrukliwy
ponurak-ponurny
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:34:34+01:00
Pracuś- pracowity
Osiłek- wysportowany
Maruda- skner
Pyszałek- chełpiący się
Spryciarz- sprytny
Gaduła- gadatliwy
Mruk- małówny
Ponurak- ponury
10 3 10
2010-02-01T15:43:23+01:00

Pracuś -pracowity
Osiłek -silny.atleta,herkules
Maruda -zrzęda,nudziarz,gderacz
Pyszałek -buc,ważniak,zarozumialec,
Spryciarz -cwaniak,oszukaniec,oszust
Gaduła -papla
Mruk -milczek,cichy,
Ponurak-smutas
9 3 9