Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T15:36:16+01:00
Rzymianie nazywali wszyskie ludy barbarzyńcami oprócz Rzymian i Greków ponieważ tam była słabo rozwinięta sztuka
90 4 90
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:39:13+01:00
Cesarze stracili resztki swojej władzy i w państwie wybuchały konflikty.Było też ono atakowane z północy i ze wschodu przez wrogie ludy. Rzymianie tych najeźdźców nazywali barbarzyńcami.
Miałam to dzisiaj na Historii . ;DD
33 2 33