Odpowiedzi

2010-02-01T16:01:05+01:00
80cm-37.5cm=42.5cm
42.5cm/20=2.125cm

37.5+37.5+2.125+37.5+2*2.125+37.5+3*2.125+37.5+4*2.125+37.5+5*2.125+37.5+6*2.125+37.5+7*2.125+37.5+8*2.125+37.5+9*2.125+37.5+10*2.125+37.5+11*2.125+37.5+12*2.125+37.5+13*2.125+37.5+14*2.125+37.5+15*2.125+37.5+16*2.125+37.5+17*2.125+37.5+18*2.125+37.5+19*2.125=20*37.5 +173*2.2.25=367.25cm
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:07:19+01:00
A₁=37,5
a₁₈=80
Sn=((a₁+an)/2)*n
S₁₈=117,5*9=1057,5


tak mi sie wydaje
1 5 1