Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T15:43:46+01:00
Święty brat Albert mówiąc "Trzeba być dobrym jak chleb" mógł mieć na myśli, że trzeba zachowywać się tak, abyśmy innym byli potrzebni. Powinniśmy być zawsze oddani innym i ludzie powinni wiedzieć, że na nas zawsze można liczyć. Jak głodny zazwyczaj sięga po chleb, tak ludzie w potrzebie powinni się zwracać do nas.

Ja tak to rozumiem ;]
5 4 5
2010-02-01T15:55:06+01:00
Święty Albert w słowach "Trzeba być dobrym jak chleb" ma na myśli to że chleb jest dobry ponieważ spożywał go Jezus i to że nie ma w nim "złych chwastów"-nie zatruli go źli ludzie.W tych słowach chce nam przekazać to żebyśmy w życiu,na codzień nie byliśmy tymi "złymi chwastami" tylko byli dobrzy jak ten chleb.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:00:13+01:00


Dziś także są ludzie bezdomni
Samotni, chorzy, głodni
Czy mogę w czymkolwiek im pomóc
I czy się za nich modlę?...nie sztuka mieć wszystko ,a z innymi nie umieć się podzielić.chleb jest właśnie tą dobrocią,jest nieskazitelny.Brat Albert wszedł między nędzarzy
Nie pytał ich o przeszłość
Każdego otaczał miłością
I razem z nimi mieszkał...Chleb jest zawsze z nami,nie rzucamy nim,szanujemy go.Każdy człowiek ma szacunek do niego.Gdy upadnie podnosimy i całujemy go.Święty Albert właśnie to nam chciał przekazać ,ze trzeba na świecie pokoju i dobroci ludzkiej.Chciał ,aby człowiek dla człowieka był przyjacielem ,a nie "wilkiem".dlatego bądźmy dobrzy jak ten chleb.

5 4 5