Napisz, jak oceniasz jedną z wybranych wskazówek, które Epikur nazwał czterema leczniczymi ziołami.
- Bóg nie jest straszny
-Śmierć jest niczym
-To, co dobre , jest łatwe do zdobycia
-To , co jest złe , jest łatwe do zniesienia

jedno z tych wskazówek trzeba napisać...

2

Odpowiedzi

2009-10-05T21:11:16+02:00
... bog nie jest zly...
Bog jest wszechmocny, wszechwiedzacy, jest z nami w kazdej chwili, wspiera nas duchowo... On nie lubi zla... Jego serce cieszy sie z dobra. jezeli zeszlismy na zla droge on nas ,,upomina ''' , daje nam wskazowki jak powrocic na wlasciwy tor ... Cieszy sie z kazdego naszego sukcesu, ,, pociesza" w chwilach porazek
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T21:15:34+02:00
To , co jest złe , jest łatwe do zniesienia- według tej tezy możemy wywnioskować,iż złe czyny (kłamstwo) nie jest trudne do zniesienia mówiąc potocznie źle=łatwon np. okłamując kogos zazwyczaj nie dostajemy tak surowej kary, która by nas zniechęciła do negatywnego działania, w takiej sytuacji odzywa sie tylko i wyłącznie nasze sumienie. Sumienie faktycznie jest łatwe do zniesienia, ale tylko tym ludziom, którym grzech przychodzi z łatwością i nie gra najwyzszej roli w zyciu.

4 3 4