Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T20:37:40+02:00
Post – dobrowolne powstrzymanie się od jedzenia w ogóle, lub od spożywania pewnych rodzajów pokarmów (np. mięsa), przez określony czas. Pości się przede wszystkim z przyczyn religijnych.
2009-10-05T20:39:02+02:00
Post- może to być albo świadome i dobrowolne powstrzymanie się od jedzenia pokarmów mięsnych i innych pochodnych od tych pokarmów, lub po prostu post- jako nowy wpis np. na forum tematycznym.