Odpowiedzi

2010-02-01T15:57:23+01:00
Http://www.google.pl/ig/adde?moduleurl=www.google.com/ig/modules/tabnews.xml&source=plns polecam tu poszukac ! ;D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T16:53:05+01:00
26.01 - Uroczystości 25. rocznicy wyzwolenia obozu Auschtwiz
27.01 - 10 ofiar w Machu Picchu
28.01 - Tusk nie będzie kandydować na prezydenta
29.01 - Rząd Haiti alarmuje - rośnie handel ludźmi
30.01 - Wybuch gazu w Szczecinie, 400 osób ewakuowano
10.02 - Putni weźmie udział w szczycie baltyckim

xD