Odpowiedzi

2010-02-01T15:45:00+01:00
Nie chce słuchać twoich plotekna na temat twoich znajomych
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:46:38+01:00
Cześć Kasia !
Jesteś bardzo fajną, sympatyczną dziewczyną, ale codziennie w szkole, gdy zostajemy same ty mówisz mi coś o różnych osobach ze szkoły. Nie zawsze jest to coś miłego. Zrozum, że plotkowanie za czyimiś plecami nie jest dobre. Później wszystko może wyjść na jaw i będziesz się źle czuła. Mam nadzieję że już nie będziesz plotkować.

Pozdrawiam Cię gorąco - Ola
2 3 2
2010-02-01T15:48:20+01:00
(W formie listu)

Gdańsk 01.02.10

Droga `Franciszko`

Piszę do Ciebie, ponieważ muszę powiedzieć Ci coś co może Cię zaboleć, ale nie potrafię dłużej tego przekładać. Piszę list, bo szczerze mówiąc nie mam odwagi żeby powiedzieć ci to twarzą w twarz.

Sprawa nie jest trudna, mam dość tego, że ciągle plotkujesz o znajomych i przyjaciołach. Naprawdę, uważam to za coś okropnego i proszę Cię, abyś to zakończyła. Nie obrażaj się na mnie, chciałam dobrze.

Mam nadzieje, że to nie zakończy naszej WIELKIEJ przyjaźni !

Ściskam i Całuję.

Romusławina P.

PS. Naprawdę nie chcę kłótni. Zrozum, to dla twojego dobra. Kiedyś zobaczysz, że mam rację... mam nadzieje, że to `kiedyś` będzie jak najszybciej.

Pozdrów Mamę i Tatę, Ucałuj Psa, Uściskaj Ciocię Kulnistrofinę ! Pozdruuufka !
3 3 3