Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T15:44:54+01:00
Fotosynteza w przyrodzie jest bardzo ważna. Dzięki niej mogą żyć zwierzęta, kwiaty oddychają, i one właśnie produkują tlen do oddychania. Dla człowieka też jest ważna, ponieważ oddychamy tlenem i wydychamy dwutlenek węgla i dzięki temu żyjemy i możemy oddychać.
10 4 10
2010-02-01T15:46:51+01:00
Roślinom daje pokarm, a ludziom, niezbędny do życia tlen (O) . Gdyby rośliny nie fotosyntezowały, na naszej planecie zawartość dwutlenku węgla (CO₂) była by tak duża, że ludzie nie mogliby oddychać i pomarliby z braku tlenu.
4 3 4