Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:57:30+01:00
piłka

l.p l.m
piłka piłki
piłki piłek
piłce piłką
piłki piłek
piłką piłkami
piłce piłkach
piłko piłki


bramka
l.p l.m
bramka bramki
bramki bramek
bramce bramką
bramki bramek
bramką bramkami
Bramkach bramkach
bramko bramki
2 3 2
2010-02-01T16:01:43+01:00
Piłka i bramka to rzeczowniki.


Licz. poj:
piłka
piłki
piłce
piłki
z piłką
o piłką
o piłka !

Licz. mn.:
piłki
piłek
piłkom
piłek
z piłkami
o piłkach
o piłki!

licz. poj:
bramka
bramki
bramce
bramki
o bramce
z bramką
o bramka !

licz. mn.:
bramki
bramek
bramkom
bramek
z bramkami
o bramkach
o bramki!
1 1 1