Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:49:18+01:00
1:600 oznacza ze jeden cm na mapie to 600 cm w terenie

6cm*600= 3600cm=36m
4cm*600= 2400cm=24m
Odp: ma wymiary 36x24 m.
1 5 1
2010-02-01T15:53:10+01:00
600*6=3600cm
4*600=2400cm
2 boki 3600cm
2 boki 2400cm
odp działka w wymiarach rzeczywistych ma 2 boki o wymiarach 3600cm i dwa boki o wymiarach 2400cm
2010-02-01T15:55:16+01:00
Wymiary w rzeczywistości:
6 × 600 = 360metrów
4 × 600 = 240metrów

Pole tej działki:
360 × 240 = 86400m ²