Odpowiedzi

2010-02-01T15:51:55+01:00
1. Szkolne życie Tomka
2. Niesamowita wiadomość - wyjazd do ojca za granicę.
3. Podróż Tomka z Janem Smugą do Triestu i spotkanie z ojcem.
4. Przybicie statku do wybrzeży Cejlonu - załadunek słonia i tygrysa bengalskiego.
5. Przybycie na ląd australijski - do Zatoki Spencera i plany związane z polowaniami.
6. Pierwsze łowy na kangury - Tomek zabija przywódcę stada.
7. Samodzielna wyprawa bosmana i Tomka - jej przykre konsekwencje - burza piaskowa i niespodziewana ulewa.
8. Poszukiwania 12-letniej Sally.
9. Tomek odnajduje zaginioną.
10. Niemy przyjaciel - pies Dingo jako prezent Sally dla Tomka.
11. Przygoda Tomka z poszukiwaczami skarbów i buszrendżerami.
12. Wyprawa na Górę Kościuszki.
13. Podróż na “Aligatorze”.
14. Osobliwy prezent od poszukiwaczy złota.

2010-02-01T15:52:50+01:00
Nie czytałam tej książki, ale mogę Ci pomóc jeżeli chodzi o plan szczegółowy.

Jak sama nazwa mówi "szczegółowy", więc musi składać się z punktów i pod punktów np.
1. ......
a).....
b)........
2..........
3. ...............
a)...........
4...........
a)...................
b)...............
c)..........

Rozumiesz, muszą być takie pod punkty jak np. a), b) czy nawet i c)
Jak piszesz o czymś, to aby rozwinąć myśl używasz właśnie tych podpunktów.
Nie przy każdym punkcie muszą ny pod punkty!!!!

Życzę powodzenie w napisaniu.... PoZdro:p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:54:07+01:00
Http://www.ebuda.pl/_tomek_w_krainie_kangur%C3%B3w__szczeg%C3%B3%C5%82owy_plan_wydarze%C5%84_plan_wydarze%C5%84 :):)
2 5 2