Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:50:41+01:00
W drugim przykazaniu Pan Bóg wzyza ludzi do szanowania Jego imienia, o oddawaniu mu czci. Wzywa nas do milowania go.


na codzien moge oddawac czesc imienu bozemu w nastepujacy sposob:
- modlitwa
- uczestnictwo w eucharystii
- szanujac blizniego
- okazujac milosierdzie drugiemu czlowiekowi
- nie wzywajac imienia bozego bez przyczyny, niepotrzebnia
6 3 6
2010-02-01T15:56:02+01:00
1. Pan Bóg wzywa ludzi do tego aby nie wzywali Jego imienia nadaremno. Czyli bez potrzeby nie używali imion świętych.

2.Mogę chwalić jego mienie, przez modlitwę, przez udział we mszy świętej.

mam nadzieję, że pomogłam ;)
pozdrawiam
3 4 3