Odpowiedzi

2009-10-05T20:38:07+02:00
1. Patrz na postacie pierwszoplanowe.
2.Patrz na postacie drugoplanowe.
3. Doszukaj się przenośni
2009-10-05T21:04:11+02:00
Patrz na kolorystyke
co glownie znajduje sie na obrazie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T21:25:29+02:00
1) stan naprzeciw obrazu
2) zapoznaj sie z informacjami pod obrazem(jesli oczywiscie takowe sa)
3) spojrz co znajduje sie na glownym planie
4) rozejrzyj sie po katach obrazu, zwroc uwage na szczegoly
5) spojrz na obraz jako na calosc (porownaj kolory, techbike wykonania itd)
1 5 1