Odpowiedzi

2010-02-01T15:53:57+01:00
Tajemnicą sukcesu jest posiadanie
w myślach obrazu pomyślnego
rezultatu swych starań.
(Henry David Thoreau)
  • Taya
  • Rozwiązujący
2010-02-01T15:54:39+01:00
"Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi kto wędruje " - J.R.R TOlkien
i jeszcze jedno
"Mały kawałek papieru z narysowanym obrazkiem
Leci w dół ulicą póki nie zniknie wiatr
Wspomnienie teraz jest takie jak obrazek był wtedy
Gdy papier jest pognieciony już nigdy nie będzie doskonały" - Linkin Park
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:55:19+01:00
"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czasu i unikam kłótni". <<Zenon z Kition>>

"Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem - i tak - wiecznie - aż do końca" <<Tomasz Kempis>>

"Nie możesz nauczyć człowieka niczego. Możesz mu tylko pomóc odnaleźć to w sobie". <<Stefan Witwicki>>

"Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach..."

"Humor i cierpliwość to dwa wielbłądy na których można przemieżyć wszystkie pustynie..."

"Humor, to najlepszy pas ratunku na oceanie życia..."


myśle że pomogłam :]