Odpowiedzi

2010-02-01T15:53:14+01:00
Wziąć coś na ząb
Mieć końskie zęby
Dostać w ząb
marzenie ściętej głowy
mieć słabą głowę
dach nad głową

Liczę na naj :**
2010-02-01T15:55:30+01:00
Ząb
oko za oko,ząb za ząb
wziąć coś na ząb
dostać prosto w ząb
Głowa
Głowa jak u śledzia, nogi jak u niedźwiedzia.
Głowa wielka a rozumu mało.
Głowa siwieje – dupa szaleje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:56:00+01:00
Ząb:
Wziąć coś na ząb- przekąsić coś
Oko za oko, ząb za ząb- coś za coś
Mieć końskie zęby – mieć wielkie zęby

Głowa:
Marzenie ściętej głowy- niedoczekanie
Niech cię o to głowa nie boli - nie martw się tym
Mieć głowę na karku- być rozsądnym