Odpowiedzi

2010-02-01T15:54:24+01:00
Tak, Bóg interesuje się człowiekiem. Stworzył go po to by się nim opiekować i troszczyć się o niego. W trudnych sytuacjach wysłuchuje naszych próśb i pomaga nam. Wywiódł
Żydów z niewoli egipskiej, poświęcił swojego jedynego syna na zbawienie nas poprzez śmierć , co świadczy o tym że los człowieka nie jest Bogu obojętny.

liczę na naj.... proszę
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:54:53+01:00
Moim zdaniem Bog interesuje sie czlowiekiem poniewaz go kocha. Stworzyl go na swoje podobienstwo.
Interesuje sie jego zyciem obserwuje jego czyny i ich konsekwencje. Obdarowuje go niezliczonymi łaskami bozymi. Bóg ofarowuje czlowiekowi ogrom darow, talentow z ktorych czlowiek korzysta mniej lub bardziejj omiejetnie. Bog daje czlowiekowi zycie , obdarza go zdrowiem, daje mu wiele szans i mozliwosci na zdobycie szczescia radosci i milosci, za co czlowiek poinien byc mu wdzieczny. Powinien milowac Boga za najcenniejszy dar ktorym jest zycie i drugi czlowiek, z ktorym moze dzielic swoje troski i radosci.

Licze na to ze moja odpowiedz bedzie pomocna w napisaniu Twojej pracy

Pozdrawiam
7 4 7
2010-02-01T15:55:55+01:00
Moim zdaniem bóg interesuje się człowiekiem ponieważ on kieruje wszystkimi ludzimi i to on kieruje światem.
Mam nadzieje ze ci się przyda pozdro:)
4 3 4