Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:52:28+01:00
A
3x=30-3
3x=27
x=9
b
4x+3=15
4x=12
x=3
c
20/x=4
20=4x
x=5
d
8x-4=2x+8
6x=12
x=2
e
3+7x=3x+13
4x=10
x=5/2=2,5
2010-02-01T15:53:17+01:00
A)
3x=30-3
3x=27 /:3
x=9
b)
4x+3=15 /-3
4x=12 /:4
x=3
c)
20:x=4 /*20
x=80
d)
8x-4=2x+8 /+4
8x=2x+12 /-2x
6x=12 /:6
x=6
e)
3+7x=3x+13/-3
7x=3x+10 /-3x
4x=10 /:4
x=2,5
;))
1 5 1
2010-02-01T15:53:48+01:00
A)3x= 27
x=9
b)4x=15-3
4x=12
x=3
c)20=4x
x=5
d)6x=12
x=2
e)4x=10
x=2,5