Odpowiedzi

2010-02-01T15:56:27+01:00
M. Troje kurcząt
D. Trojga kurcząt
C. Trojgu kurcząt
B. Troje kurcząt
N. Trojgiem kurcząt
Msc. Trojgu kurcząt
W. Troje kurcząt!
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:56:31+01:00
Troje kurcząt
Moje rozwiązanie jest poprawne to powyższe jest źle

M; troje kurcząt
D; trojga kurcząt
C; trojgu kurczętom
B; troje kurcząt
N; trojgiem kurcząt
Msc; trojgu kurczętach
W; troje kurcząt
14 4 14
wiem że tamto jest źle i dzięki za to
M.troje kurząt
                                                           pupkuś
dobrze
2010-02-01T15:58:12+01:00
M- Troje kurcząt
D-Trzech kurcząt
C-Trzema kurczątami
B-Trzy kurczęta
N- Trzema kurczątami
Msc- Trzech kurczętach
W-Trzy kurczęta
<myślee że dobrze> ;D