Odpowiedzi

2010-02-01T16:01:16+01:00
1)
x=y /razy (-8)
8x-y=7
-8x= -8y
8x-y=7
0=-8y
7=y
7=-7y
-7y=7 /:(-7)
y=-1

3) nie spełnia
2010-02-01T16:04:46+01:00
Zad1
x=y
8x-y=7

x+y=0
8x-y=7

x=0-y
8*(0-y)-y=7

x=0-y
0-8y-y=7

x=0-y
-9y=7 /:(-9)

x=0-y
y= - 7/9

x= -7/9
y= -7/9

zad2

x+2y=8

Przykładowe: x=4 , y=2

zad3

x-2y=8
3x+y=3

2- 2* (-3) =8
3* 2 + (-3) =3

2+6=8
6+ (-3)= 3

8=8
3=3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:42:44+01:00
1.
x=y
8x-y=7

x=y
8y-y=7

x=y
7y=7

x=y
y=1

x=1
y=1

2.
x+2y=8

np.
x=2 y=2 2+2*2=8 8=8
np.
x=6 y=1 6+2*1=8 8=8

3.
Podstawiam:
2-2*(-3)=8
3*2+(-3)=3

2-(-6)=8
6-3=3

8=8
3=3

Pozdrawiam ;*
1 5 1