Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:57:12+01:00
Dane:
Obw = 100m
a = 100m : 4
a = 25 m
P = 1 : 1000 = ?
P = 2500 : 1000
a = 2,5 m
P = 2,5 m x 2,5 m = 6,25 m2
Odp.: Pole działki w skali 1:1000 wynosi 6,25 m2.
2010-02-01T15:59:25+01:00
L=4a
100=4a /:4
a=25
odp Bok kwadratu wynosi 25m

p=25*25
P=625m kwadratowych

1cm- 1000cm
1cm-10m
2,5cm-25m
p=2,5*2,5
p=6,25cmkwadratowych
odp.pole kwadratu w skali 1-1000 wynoci 6,25cm
2010-02-01T16:02:17+01:00
Ob.=100m
1 bok= 100m : 4=25 m
Pole=25 × 25= 625m²
Pole 1:1000 = 625÷ 1000=0,625 m²

ODP Bok kwadratu wznosi 25m, a POLE POWIERZCHNI W SKALI 1 do 1000 wznosi 0,625 m²


Źle przeczytaliście zadanie.!